Krízová komunikácia

„Aj malý problém vo firme môže vyústiť do straty.“

krízová komunikáciaKaždá firma sa občas ocitne v situáciách, kedy je potrebné zachovať pokoj a chladnú hlavu. Vďaka dobre nastavenej komunikačnej stratégii je možné vyhnúť sa negatívnym dopadom.

Krízová komunikácia často prebieha v zložitej situácii a v napätí. Niekedy môže dôjsť až ku konfliktom, ktoré končia prudkými výmenami názorov alebo hádkami. Následne dochádza k stresom, strate dôvery či svojvoľnému konaniu.

Našťastie existujú určité zásady a pravidlá komunikácie v krízových situáciách. Keď si neviete poradiť sami, pomocnú ruku vám podá profesionál.

Stratégia „ušitá na mieru“

Tajomstvo úspechu komunikácie spočíva v schopnostiach efektívne počúvať, jasne formulovať myšlienky, v dobrom načasovaní a vhodných argumentoch.

Pomáham svojim klientom nachádzať tie správne komunikačné techniky smerujúce k ich cieľom. V prípade vypuknutia problematickej situácie, nutného krízového riadenia a riadenia zmien sa zameriavam na dobre zvolenú a cielenú komunikáciu. Základom zvládnutej krízovej komunikácie je, aby sme boli na ňu dostatočne pripravení.

Hlavným cieľom mojich konzultácií je zlepšiť komunikačné zručnosti klientov v čase kritických situácií, najmä pri vyjadrovaní nepríjemných vecí a správ. Krízový manažér by mal vedieť porozumieť procesu nutných zmien a zvoliť správnu komunikačnú stratégiu.

„Zlepšite kvalitu tímu krízového manažmentu a naučte sa efektívne realizovať krízový plán.“

Ako kouč s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti komunikácie a PR vám ponúkam svoje myšlienky a tipy, ako ľahšie komunikovať s rozličnými typmi ľudí. Naučím vás, ako efektívne komunikovať aj v náročných a komplikovaných situáciách.

Poskytnem vám techniky pre zachovanie si „chladnej hlavy“, triky na uvoľnenie stresu a napätia a tipy na diplomatické vyhnutie sa odpovediam.

Zistíte, ako robiť rozhodnutia pod tlakom a ako oznamovať nepríjemné situácie aj pri nedostatku informácií. Naučím vás, ako si byť v prípade krízy viac istejší a ako odkomunikovať dôležité správy v čase krízy efektívne a jasne. Smerom von, ale aj do vnútra firmy za účelom eliminácie potenciálnych škôd.

Na základe môjho individuálneho prístupu dokážete naštartovať svoju komunikáciu a dotiahnuť ju na maximum už za niekoľko týždňov.

PRIHLÁSENIE NA ODBER NOVINIEK
Pre viac radosti, šťastia, úspechu a spokojnosti sa prihláste ešte dnes na odber noviniek
Žiaden spam. Len novinky z tejto stránky, ktoré vám pomôžu dosiahnuť vaše ciele.
Podeľte sa o tieto informácie s priateľmi ...Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someonePrint this page