Komunikácia v managemente

„Ako byť presvedčivý vo svojej komunikácii a dosiahnuť svoje ciele? Ako lepšie prezentovať a vyjadriť svoje myšlienky, nápady či názory?“

komunikácia krízového managementu

Komunikácia a komunikačné zručnosti sú rovnako podstatné pre každého z nás. Komunikácia je tým najdôležitejším aspektom, ktorý využívame dennodenne v práci a v osobnom živote.

Aj keď je komunikačné prostredie nestabilné a podlieha nepredvídateľným zmenám, komunikácia sa riadi istými pravidlami. Vďaka tomu je možné vylepšiť komunikáciu v práci, ale aj bežnú komunikáciu vo vzťahoch, s rodinou a s priateľmi.

„Objavte spolu so mnou silu komunikácie.“

Ako úspešne a efektívne komunikovať

Ponúkam vám moje zručnosti a vedomosti potrebné pri úspešnej interakcii s inými ľuďmi. Krok za krokom zistíme, aké sú vaše nedostatky a ako vylepšiť vaše komunikačné postupy. Naučíte sa komunikovať nielen s okolitým prostredím, ale aj v práci či s neznámymi ľuďmi.

Pomocou komunikačných znalostí dokážete zlepšiť dorozumievanie, spríjemniť súkromné a pracovné vzťahy, správne vyjadriť svoj názor a myšlienky, ponúknuť klientom to, o čo majú skutočný záujem a bez zbytočných debát. Ľahšie potom môžete odstrániť chyby a bariéry vo vašej komunikácii.

Program Komunikácia v manažmente je aj „prípravou“ na nepredvídateľné situácie – či už nastanú v práci, pri rozhovoroch s médiami alebo v osobnom živote. Nezáleží na tom, či ide o výnimočnú situáciu alebo bežný deň.

 „Rozviňte si svoje komunikačné schopnosti a staňte sa úspešnejším.“

Prostredníctvom koučingu sa zdokonalíte v efektívnej komunikácii a naučíte sa mnohé tipy, ktoré sa vám zídu pri komunikácii. Keď budete ovládať komunikačné techniky, dokážete úspešnejšie komunikovať s ľuďmi a riešiť vzniknuté problémy.

Využitie komunikačných techník môže výrazne prispieť k zlepšeniu priebehu rokovania, porady s kolegami či prezentácie. Okrem iného vám pomôžem stať sa sebaistejším a odvážnejším vo svojej pracovnej oblasti. Správny komunikátor vie používať efektívnu komunikáciu, ktorá ručí za kvalitu komunikácie.

K predpokladom úspešnej komunikácie patrí aj umenie klásť otázky umenie aktívne počúvať, ktorým sa budeme venovať. Otázkami dávate najavo záujem o druhého človeka, aktívnym počúvaním zase vzbudíte u neho dôveru a môžete sa dozvedieť viac informácií.

Koučingové stretnutia sú prispôsobené vašim osobným a individuálnym potrebám a sú vhodné pre jednotlivcov, skupiny alebo organizácie.

Po absolvovaní niekoľkých stretnutí so mnou zvládnete lepšie spracovávať a odovzdávať informácie, čítať reč tela a efektívnejšie komunikovať s ľuďmi v rôznych typoch situácií.

PRIHLÁSENIE NA ODBER NOVINIEK
Pre viac radosti, šťastia, úspechu a spokojnosti sa prihláste ešte dnes na odber noviniek
Žiaden spam. Len novinky z tejto stránky, ktoré vám pomôžu dosiahnuť vaše ciele.
Podeľte sa o tieto informácie s priateľmi ...Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Email this to someonePrint this page